منتديات صوت الرب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات صوت الرب

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا هاطلب من ربنا

كاتب الموضوعرسالة
المجروح انا

المجروح انا

ذكر عدد الرسائل : 25
تاريخ الميلاد : 08/08/1986
شفيعك : البابا كيرلس
اسم بلدك : الصومال

انا هاطلب من ربنا Empty
مُساهمةموضوع: انا هاطلب من ربنا   انا هاطلب من ربنا I_icon_minitimeالسبت مارس 28, 2009 10:46 pm

عم ( يوسف جيد ) مرض ابنة ( عيد ) واشتد علية المرض فضاق بة الامر ماذا يفعل ؟ ! ..
فقال في نفسة اذهب الي البابا كيرلس في البطريركية بالازبكية واطلب منه ان يصلي من اجلي ومن اجله واحضر منة قطنة زيت ادهنه بيها يخف ...
وذهب عم يوسف الي المرقسية بكلوت بك وعند ا لباب الخارجي سالة البابا كيرلس فقالوا لة انه في الدير ولن يحضر قبل ثلاثة اسابيع ... فتضايق ولكنه وقف في فناء المرقسية بل وقال : انا هاطلب من ربنا اللي يشفيه ...
وعاد عم يوسف ادراجة الي منزله بالجيزة وهو يرفغ عينيه الي الله ويقول انت هو الشافي ... لنفوسنا واجسادنا وارواحنا واستجاب اللة لصلواته وتم شفاء ابنه ( عيد ) بخير
وبعد شهرين كان البابا كيرلس قد عاد الي مقره البابوي بالمرقسية الكبري بالازبكية ... فذهب عم يوسف لينال بركة البابا كيرلس وما ان راة البابا كيرلس الا وقال له: كويس يا ابني طلبت من ربنا علشان يشفي ابنك ..احنا كمان بنطلب من ربنا يقبل صلواتكم .. كان قلبي معاك.
كيف وهو في مريوط يشعر بما يقوله عم يوسف علي باب المرقسية با لازبكية .. هذا هو البابا العظيم الانبا كيرلس السادس ...

صلوا من اجلي

انا هاطلب من ربنا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» شات ربنا موجود دى جى من صوت الرب
» عايز تتصالح مع ربنا ادخل هنااااااا